Рекламний простір - це команда професіоналів відданих своїй справі. Подивіться більше інформації про нас, наші роботи та наші пропозиції.
4914ac6bcc99

«НЕМОЖЛИВО ПЕРЕМИКНУТИ І ВИМКНУТИ», і ще 23 факти про переваги зовнішньої реклами

Люди, що працюють у зовнішній рекламі, впевнені, що незаперечні переваги outdoor-реклами як

медіа очевидні. І все-таки, розуміючи, що клієнти роблять вибір на основі аналізу медіапоказників,

а також виходячи з власних знань про перспективи, ефективність та креатив у зовнішній рекламі,

нагадаємо головні переваги ООН (Out of Home Advertising).

Зовнішня реклама ефективна у вирішенні тактичних маркетингових завдань:

• Розбудова знання торгової марки (brand awareness)

• Формування та утримання переваг марки у свідомості споживачів (brand loyalty)

• Підвищення обсягу продажів, збільшення частки ринку

Зовнішня реклама забезпечує таргетування цільової аудиторії:

• Залежно від наданого Вами брифу на збір адресної програми – за географічною,

демографічною та соціальною ознаками

• Інформує аудиторію про комерційні пропозиції та програми бренду

• Спрямовує покупців у найближчі точки продажу

• Проводить локальні рекламні кампанії

• При цьому зовнішня реклама – всеохоплюючий рекламний канал, абсолютно необхідний для

масштабних іміджевих або акційних кампаній, для залучення споживача у Світ Бренду

• Статус – це те, що автоматично дає компанії та бренду зовнішня реклама. Відповідно до

проведених в США досліджень, люди підсвідомо згідні, що в outdoor рекламуються тільки ті

торгові марки які заслуговують довіри

Зовнішня реклама – простий і ефективний спосіб доставки рекламного повідомлення до

цільової аудиторії

• Аудиторія зовнішньої реклами – абсолютно всі, кого ми бачимо на вулицях наших міст. Але,

задавши потрібну Вам ЦА у брифі, ви зможете сфокусувати кампанію на вибраному ядрі

аудиторії

• Дає широке охоплення ЦА (Reach)

• Висока частота контактів (Frequency) за рахунок цілодобової роботи (24х7)

• За вартістю тисячі контактів (CPT) – одне з найдешевших медіа. До того ж баланс між

охопленням, ефективною частотою контактів та інвестиціями в рекламу досягається у

зовнішній рекламі швидше і легше, ніж на ТБ, радіо та інших каналах

• Зовнішня реклама не піддається фліппінгу – пристрасті до перемикання каналів, – не обмежена

тиражами преси та доступом до Інтернет

• Широкий вибір форматів зовнішньої реклами – це простір для креативу та нових

інтерактивних технологій

• Рекламні повідомлення для зовнішньої реклами прості і дешеві у виготовленні, оперативні в

розміщенні, що дозволяє створювати динамічні та яскраві кампанії

Висока якість контакту споживачів з рекламним повідомленням

• Зовнішня реклама працює з людьми там, де вони проводять до 70% активного часу – поза

домом

• 1,5-2 години щодня ми проводимо в дорозі і пробках, де тривалість контакту із зовнішньою

рекламою зростає

• Кількість автомобілів в Україні, незважаючи ні на що, щороку збільшується, а це збільшує

пробки і аудиторію зовнішньої реклами

• Тілько зовнішня реклама досягає «складну» ЦА: вони не дивляться ТБ, вибірково читають

пресу, а у веб-мережі довіряють тільки перевіреним джерелам. Але вони багато працюють,

добре заробляють і готові витрачати гроші!

• The buying mood (“настрій купувати”) – те, що характеризує «людей поза домом»! The buying

mood – унікальний стан, коли є бажання і можливість негайно робити покупки. Зовнішня

реклама захоплює людей в цьому стані, і тому щодо негайного впливу на ЦА вона може бути

прирівняна до реклами в місцях продажу (POS)

• Зовнішня реклама живе в реальному, а не віртуальному світі – там же, де як і раніше,

незважаючи на всі соціальні мережі, живуть люди

І не забувайте: це єдине медіа, яке не можна перемикнути чи вимкнути!

....
02.10.2014 від rprostir
0 1
Коментарі
DanlKayago
02 жовтня 2014 о 15:50:39

was associated with increased mortality.Commun.Radiographsif degenerative disease is suspected or if there is a history of trauma or acute injury viagra Although you may see greater levels of intimacy in a romantic relationship that doesnt have to be the case.Identify the categories of psychiatric drugs and name commonly used drugs in each category..He would have a large rectangular cage.b. kamagra viagra stimulant drug that causes euphoria and hallucinationssarcoidosisIf the problem develops slowly symptoms that may occur first include Feeling grumpy Feeling weak or tired more often than usual or with exercise Headaches Problems concentrating or thinking If the anemia gets worse symptoms may include Blue color to the whites of the eyes Brittle nails Lightheadedness when you stand up Pale skin color Shortness of breath Sore tongue Some types of anemia may have other symptoms.Prolonged forced expiratory time. can i buy prozac online PHARMACOLOGY TABLE GASTROINTESTINAL DRUGS ANTACIDS aluminum and magnesium antacid Gaviscon magnesium antacid milk of magnesia aluminum antacid Rolaids ANTIDIARRHEALS diphenoxylate and atropine Lomotil loperamide Imodium paregoric ANTINAUSEANTS ANTIEMETICS metoclopramide Reglan ondansetron Zofran promethazine Phenergan prochlorperazine maleate Compazine ANTITNF DRUGS adalimumab Humira certolizumab pegol Cimzia etanercept Enbrel iniximab Remicade ANTIULCER AND ANTIGASTROINTESTINAL REFLUX DISEASE GERD DRUGS cimetidine Tagamet esomeprazole Nexium famotidine Pepcid lansoprazole Prevacid omeprazole Prilosec ranitidine Zantac CATHARTICS casanthranol plus docusate sodium PeriColace Note Brand names are in parentheses.Indicated in the following patients Postmenopausal women with established osteoporosis TscoreAs illustrated in Figure the coiled eccrine sweat gland originates deep in the dermis and straightens out to extend up through the epidermis. kamagra oral jelly 100mg reviews 225 Answer Obtain plain films of the spine to rule out possible vertebral compression fracture secondary to osteo porosis.chelation therapy Medical treatment in which heavy metals are ushed from the bloodstream by means of a chelator that binds metal ions used in cases of mercury or lead poisoning.In the US the American Geriatrics Society was founded in how to get a free trial of levitra Patient is in no apparent distress and there is no apparent use of accessory muscles.Also reviewed by David Zieve MD MHA Medical Director A.