Щитова реклама

Щитову рекламу можна розглядати як певне інформаційне середовище для просування товарів і послуг.

Види й особливості. Основними функціями щитової реклами, по визначенню Ф. Джефкинса, є нагадування, як у випадку марок товарів масового попиту, а також супровід основної кампанії в пресі або на ТВ, коли реклама на дорогах розміщається поблизу місць продажу рекламованого товару.

Реклама на вулицях у певних місцях може зберігатися тижня, місяці й навіть роки. Саме плакати з їхньою міццю, кольором, обсягом і повторюваністю найбільш важливі для закріплення образа товару у свідомості споживача.

Плакати «добираються» до всіх, їхня аудиторія на відміну від інших ЗМІ не фрагментирована. Вони особливо ефективні для роботи з молоддю й доросл, що ставляться до верхнього рівня ринку.

Щитова реклама - традиційний, найдієвіший і найдешевший вид зовнішньої реклами, - стала невід'ємною частиною пейзажу українських міст.

Певна кількість щитів, або серія, дозволяє охопити всі важливі транспортні артерії міста і досягти коммулятивного ефекту частої повторюваності. Збільшення кількості транспорту і часу, проведеного в ньому, дають можливість більшості городян побачити рекламу при її серійному розміщенні в певних ключових точках міста.

Давайте подивимось, як ми можемо Вам допомогти!

Зв’яжіться з нами і отримайте максимально ефективні рішення для Вашого бізнесу.